Uutinen Edustus

Suomen Palloliitto on palkinnut AC Oulun Älä Kiusaa-kampanjan kampanjabonuksella.

Kampanjan pääyhteistyökumppanina on toiminut Kraton. Muita kumppaneita kampanjassa ovat olleet PLC, Coronaria, Oluthuone Leskinen sekä WiseTime. Palloliiton kampanjabonus valittiin Ykkösen seurojen markkinointikampanjoiden väliltä. Voittajaksi selvisi siis AC Oulun Älä Kiusaa-kampanja. Valinnan perusteet listattiin seuraavasti:

  • Seura pyrkii olemaan osa paikallista yhteisöä
  • Merkityksellisten sisältöjen kautta positiivisen mielikuvan rakentamista seurasta
  • Kumppaneille muitakin tapoja olla mukana kuin pelkät ottelutapahtumat
  • Tulosten mittaaminen ja toiminnan kehittäminen sen mukaisesti

Laivastonsiniset tulevat jatkamaan Älä Kiusaa-kampanjaa myös tulevaisuudessa.

– Tämä kampanja on saanut niin paljon hyvää aikaiseksi, että tietysti olemme halukkaita jatkamaan. AC Oulun arvomaailmaan kuuluu vastuullisuus mitä suurimmissa määrin ja tämä on juuri sitä, millä tavalla haluamme kantaa kortemme kekoon paremman yhteiskunnan puolesta. Kiitos kampanjasta kuuluu kumppaneille ja pelaajille, jotka olivat innolla toteuttamassa tätä kouluilla, AC Oulun seurajohtaja Juho Meriläinen kertoo.

Lue lisää kampanjasta täältä.