Tiedote: AC Oululla oikeusprosessi CAS:ssa

15.7.2019 20:22 Uutinen

AC Oulu Oy:llä on keskeneräinen oikeusprosessi CAS:ssa. CAS on urheilun kansainvälinen vetoomustuomioistuin.

AC Oulu hakee oikeutta CAS:ssa

Tapahtumat juontavat juurensa kaudelle 2017. Kiistanalainen asia liittyy ulkomaalaispelaajaa koskeviin kasvattajarahoihin. Vastapuolena asiassa on kaksi ulkomaalaista seuraa.

- Emme halua kommentoida keskeneräistä asiaa enempää, sen aika on myöhemmin. Oikeuden käsittely on torstaina Lausannessa, Sveitsissä. Vireillä oleva asia on tosiaan parin vuoden takaa. Se ei ole vaikuttanut, eikä vaikuta millään tavalla seuran urheilullisiin asioihin. Koska talouskysymys varmasti kiinnostaa ihmisiä, niin se voidaan todeta, että kaikki asiaan liittyvät maksut on hoidettu seuran hallituksen jäsenten rahoituksella - he haluavat meille oikeutta tässä tapauksessa. Lausannessa meitä edustaa asianajaja Hannu Kalkas, AC Oulun toimitusjohtaja Juho Meriläinen kommentoi Twitterissä liikkuviin huhuihin.

Veikkaus
© 2019 AC Oulu.