Uutinen Edustus

Avainasemassa uusien nettisivujen takana toimii tuore yhteistyösopimus mainostoimisto Faaraon kanssa. Uusi yhteistyö ja uudet sivut takaavat tulevaisuudessa AC Oulun kannattajille uuden ulkoasun lisäksi enemmän sisältöä ja monipuolisempaa informointia.

Mainostoimisto Faaraon kautta AC Oululle avataan myös pian ikioma verkkokauppa, josta fanituotteet saa aikaisempaa kätevämmin. Samalla uusi mailer-järjestelmä tulee helpottamaan huomattavasti ihmisten kontaktointia esimerkiksi uusien etukorttietujen muodossa.

– Halusimme seurana vastata faniemme huutoon ja kehittää nettisivujamme entistä paremmiksi. Nettisivuillamme käy keskimäärin yli 40 000 eri kävijää kuukaudessa, meidän facebook-sivuilla on yli 3000 ”tykkääjää”, meidän lipunmyyntijärjestelmä on muuttunut sähköiseksi ja meidän yhteistyökumppanit ansaitsevat paremman näkyvyyden myös nettisivuillamme, AC Oulun toimistotyöntekijäJuho Meriläinen luettelee pääsyiksi uusille sivuille.

– Lisäksi uusi tuotteemme eli AC Oulun etukortti tarvitsi parempaa toimivuutta, kuten myös yhteiskuntavastuuosio, joka tulee olemaan näkyvässä roolissa tulevaisuudessa. Olen itse saanut olla mukana kehittämässä sivujen ja verkkokaupan ulkoasua sekä toimivuutta. Yhteistyö Faaraon ammattilaisten kanssa on toiminut saumattomasti ja olemme lopputulokseen erittäin tyytyväisiä, Meriläinen jatkaa