Uutinen Edustus

AC Oulun urheilullisen toiminnan mahdollistavat yleisö ja yhteistyökumppanit. Ilman heitä ei ole seuraa, ei AC Oulua.

Henkilöasiakkaista noin 40% ovat uusineet kausikorttinsa kaudelle 2016. Tahti on ollut kiihtyvä ja sisäpiiriin oikeuttavan Kausikortti+:n suosio on yhä kasvanut.

AC Oulun liikevaihdosta noin 65% tulee yhteistyösopimuksista. Kumppaneiden panos oululaisen huippujalkapallon hyväksi ei kohdistu pelkästään edustusjoukkueen pelaamiseen – sopimukset mahdollistavat esimerkiksi seuran laajan yhteiskuntavastuullisen toiminnan, A-junioreiden ja yhteistyöseurojen tukemisen sekä olemisen keskeisenä osana oululaista kaupunkikulttuuria.

Kauden 2016 myynti ja neuvottelut on hyvässä vauhdissa. Laivastonsinisten mukana jatkavat takuulla Codemate, Dark Choice Tattoo, Esmo Economia, Haurun Jäteauto, JP Sports, Jumpru, Kukkohovi Palvelut, OSEKK & OSAO, Oulun Jätehuolto, Oulun Lasipalvelu, Terveystalo, Topi-Keittiöt, Urheilukauppa.eu, VRJ Service, Performance 2000 ja PLC.

#tuepaikallista #kiitos